Často kladené otázky

✅ Nemôžem získať zľavu na prvý nákup.

Ak ste dostali zľavový kupón, ale nemôžete ho uplatniť v košíku, pripomíname, že zľavový kupón v hodnote 100 Kč platí len pre objednávky nad 1 000 Kč. Toto je najčastejší dôvod nevyplatenia.

 

✅ Poslal som vám balík s tovarom a nikto si ho nevyzdvihol.

Na poštu chodíme raz týždenne v nestránkové dni. To je pravdepodobne dôvod, prečo si balíček ešte nikto nevyzdvihol.

Pre jednoduchšie a bezpečnejšie vybavenie vašej reklamácie alebo vrátenia použite našu stránku pre vrátenie tovaru.

Túto stránku nájdete  TU.

 

✅ Pri prvom nákupe som nedostal zľavu.

Ak ste použili vyskakovacie okno na získanie zľavového kupónu, ktorý ste nedostali, skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou alebo spamom vo svojom e-maile.

Ak ani tam nenájdete zľavový kupón. Kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@plaza.sk.

 

✅ Nenašiel som návod na použitie s touto položkou.

Vo väčšine prípadov nájdete pokyny k výrobku v jeho popise. Ak ju tam nenájdete, mohlo dôjsť k chybe na našej strane a kontaktujte nás na adrese info@plaza.sk.

 

✅ Aké sú vaše možnosti dopravy a platby?

➡️ Možnosti dopravy:

  • Zásielkovňa Z Point – dodávka na výdajné miesto - 3,25 €
  • Zásielkovňa –  doručenie na adresu - 3,25 €
  • PPL – doručenie na adresu - 6,5 €

➡️ Možnosti platby:

  • Platba bankovým prevodom na účet č: 2102057592/8330 Fio banka, a.s.
  • Platba kartou - Zabezpečená platobná brána ShoptetPay
  • Dobierka - Platba pri prevzatí tovaru

 

✅ Kedy mi pošlete objednávku?

Ak ste si objednali tovar do 12:00, je 100% isté, že vaša objednávka bude odoslaná ešte v ten istý deň. Teda doručené na druhý deň. V súčasnosti sme však v stave, keď aj objednávky vytvorené pred 17:00 môžu byť odoslané v ten istý deň.

 

✅ Môžem si tovar vyzdvihnúť a zaplatiť zaň vo vašom obchode?

Nie. V súčasnosti nemáme kamennú pobočku, a preto nás nie je možné navštíviť osobne. V budúcnosti to však plánujeme.

 

✅ Je možné zásielku vyzdvihnúť a zaplatiť osobne? 

Áno, je to možné. Ak si vyberiete túto možnosť prepravy, môžete si tovar vyzdvihnúť osobne na predajni Packeta. Na Slovensku je takmer 1 100 výdajných miest, kde môžete platiť v hotovosti alebo kartou. Teda až pri prevzatí balíka.

 

✅ Môžem zmeniť spôsob platby, ktorý som si vybral pri zadávaní objednávky?

Áno, ak chcete zmeniť spôsob platby. Pošlite nám e-mail s číslom objednávky a spôsobom, akým si želáte zmeniť spôsob platby. Môžete nám poslať e-mail na adresuinfo@plaza.sk.

 

✅ Aká je dodacia lehota pre výrobky na sklade? Kedy mi zásielka príde?

Ak si objednáte tovar do 12:00, zásielka vám bude doručená nasledujúci deň. Teraz však platí, že aj keď si objednáte tovar pred 17:00, zásielka vám bude doručená na druhý deň. Ak si objednáte tovar v piatok, zásielka vám bude doručená nasledujúci pondelok.

 

✅ Odoslal som platbu bez variabilného symbolu alebo s nesprávnym variabilným symbolom.

V tomto prípade náš systém nedokáže identifikovať, že ste za objednávku zaplatili, a preto ju nemôžeme zabaliť a odoslať. Ak si to všimnete, kontaktujte nás e-mailominfo@plaza.sk. V ideálnom prípade nám pošlite potvrdenie o platbe. Po skontrolovaní platby a zistení, že je všetko v poriadku, vám zásielku okamžite pošleme.

 

Máte inú otázku ako vyššie uvedenú? Napíšte nám, prosím, e-mailinfo@plaza.sk alebo kontaktujte operátora prostredníctvom chatu vpravo dole a my sa vám pokúsime čo najskôr odpovedať. Ďakujeme!

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad&techka s.r.o.